Cum functioneaza

1. Descarcati chestionarul ( Download )  si completati-l. Completand chestionarul veti avea  o idee mai clara asupra design-ului dorit, iar eu voi avea informatiile necesare demararii proiectului.

**Chestionarul  este  in format .doc si il puteti deschide cu Microsoft Word. Dupa editare salvati documentul.

2.Atasati chestionarul unui mail si trimiteti-l la adresa mea : capvector@gmail.com

3.In decurs a maxim 48 de ore  de la primirea chestionarului  va voi trimite un mail in care voi specifica pretul pentru proiectul  dorit de dumneavoastra.

4.Daca sunteti de acord cu pretul stabilit de mine si doriti sa incep lucrul la proiectul dumneavoastra, trimiteti-mi un mail de confirmare.  Dupa primirea mail-ului de confirmare va voi trimite o adresa de paypal unde veti depune garantia ( 50% din pretul proiectului ). De indata ce garantia a fost depusa  voi incepe lucrul la proiectul dumneavoastra.

** Procesul meu de lucru consta in urmatorii pasi:

a)Studierea istoricului companiei/site-ului/produsului dumneavoastra si a competitorilor sai pe  baza informatiilor oferite in chestionar

b)Sesiune de brain-storming in care generez cuvinte cheie legate de domeniul in care activeaza compania/site-ul/produsul dumneavoastra.  Acest lucru genereaza o multime de idei si ofera viziuni diverse asupra modului cum ar trebui sa arate logo-ul.

c)Schitarea ideilor pe hartie.

d)Punerea lor in practica folosind un program de grafica vectoriala ( Adobe Illustrator )

5.Dupa terminarea lucrului la proiectul dumneavoastra va voi trimite un document .pdf ce va contine cel putin 3 variante ale logo-ului.

**Puteti deschide documentele .pdf cu Adobe Reader ( Download ) sau  Foxit Reader ( Download ) .

6.Dupa ce veti alege o varianta, veti beneficia de 5 revizii gratuite pentru a ajusta logo-ul conform dorintelor dumneavoastra.

**In cazul in care doriti revizii suplimentare, fiecare din  reviziile suplimentare  va costa 10% din pretul  proiectului si se va adauga la nota de plata finala.

7.Dupa efectuarea reviziilor veti depune si restul sumei ( 50% din pretul proiectului + plata pentru revizii suplimentare – daca e cazul ) in contul de paypal unde ati depus si garantia.

8.Dupa efectuarea platii, veti primi:

1)  Fisierele ce contin logo-ul dumneavoastra in formatele necesare pentru print si web                                                         ( .ai, .esp, .psd, .gif, .png ).

** La cerere pot furniza si alte tipuri de formate fara costuri suplimentare.

2)  Ghidul de utilizare al logo-ului in format .pdf .

Comments are closed.